Androidworld
Androidworld

#1 02-01-2013 03:26 uur

Hayaku
Hayaku
Ingeschreven: 17-08-2012
Reputatie
Reputatie omhoog 0 Reputatie omlaag
Profiel    Stuur e-mail   
Na een mislukte poging om een P970 te rooten, start nu telkens als ik de telefoon aan probeer te zetten een scherm met het LG logo en daaronder de tekst Security Error.
Het enigste wat ik nu nog kan doen, is in de S/W Upgrade mode komen.
Is er nog enige manier om de telefoon te resetten, of gewoon nog aan te krijgen?

Alvast bedankt.

Bijgewerkt (24-04-2013 16:05)

#2 19-07-2013 00:07 uur

Nick1994
Nick1994
Uit: 't Gooi
Ingeschreven: 18-07-2013
Reputatie
Profiel    Stuur e-mail   
Hayaku
Na een mislukte poging om een P970 te rooten, start nu telkens als ik de telefoon aan probeer te zetten een scherm met het LG logo en daaronder de tekst Security Error.
Het enigste wat ik nu nog kan doen, is in de S/W Upgrade mode komen.
Is er nog enige manier om de telefoon te resetten, of gewoon nog aan te krijgen?

Alvast bedankt.

Beste Hayaku,

Ik zelf heb vaak geprobeerd cyanogenmod te installeren op mijn LG P970, dit is mij nog steeds niet gelukt. ik heb wel een methode gevonden om de officiële android 4.0.4 te installeren als je de security error krijgt (de telefoon start dan niet meer op en laat deze melding zien)

Ik heb dit probleem vaak gehad omdat ik custom roms wou installeren.
Hierbij een bestand om je telefoon weer werkend te krijgen:

http://www.4shared.com/zip/qYfpcK8i/P970_reboot.html

De instructies staan in het text bestand en de rom is inbegrepen.
Ik gebruik deze rom al meer dan een jaar en ben er erg tevreden over.

Als je vragen hebt ben ik natuurlijk bereid je te helpen.

Gr Nick
Mvg,
Nick

#3 27-08-2013 22:49 uur

damluc
damluc
Ingeschreven: 27-08-2013
Reputatie
Profiel    Stuur e-mail   
Hallo Nick,
Ik zat met hetzelfde probleem, na een omslachtige poging de telefoon te rooten met een gepatchte ROM kwam ik op hetzelfde scherm uit. Daarna nog geprobeerd met de Smart Flash Tool de originele stockrom 4.0.4 te installeren maar dat werkte ook niet. Vervolgens de stockrom 2.3.4 waarna het toestel even opstartte in CWM recoverymode maar ik de toetsen niet goed kon bedienen om superuser.zip te installeren. Na een reboot blijft het toestel steeds opnieuw het LG logo laten zien met het opstartgeluid, maar dat gaat eindeloos door. Toen met de LG Mobile Support Tool de upgrade laten checken. Dan gaat ie een nieuwe update downloaden maar het installeren duurt al meer dan een half uur, dus dat heb ik maar afgebroken. Gelukkig werkt jouw oplossing wel. Ik heb nu weer een werkende telefoon. Deze ROM is iets anders maar best wel goed. Heel erg bedankt!
gr. Luc

Bijgewerkt damluc (27-08-2013 23:52)