Naar content
Trending apps
  • Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch

• Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • OnePlus 5

• Honor 9

• Samsung Galaxy J3 (2017)

• HTC U11

• Huawei P10

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

EOnnes

EOnnes

• Lid sinds 10 juni 2013
  • Berichten 184
  • Reputatie 10
  • 7 november 2014
  • 15:32

Goedendag Lezers van Androidworld.nl,

Ik kreeg gisteren de vraag welke smartphone met android er het beste gekocht kon gaan worden voor maximaal 150 euro. Deze telefoon gaat door de zoon van 1 van mijn vrienden gebruikt worden om bereikbaar te zijn en om er spelletjes op te gaan spelen. Omdat het een cadeau is mag het niet meer kosten dan 150 euro. Er is al gevraagd door hem of hij anders een goedkoop chinees merk moet gaan kopen zodat hij betere specs in de telefoon krijgt voor minder geld.

Mijn vraag is nu welke telefoon kan hij het beste gaan kopen en waar kan hij deze het beste gaan bestellen of ophalen?
Hij wil wel een nieuwe telefoon kopen en dus niet kijken naar de 2de-handsmarkt.

De telefoon moet uiterlijk 1 december in huis zijn om op tijd te zijn voor de verjaardag.

Met vriendelijke groet,

Erik Onnes

Bewerkt (7 november 2014 15:34)
jackplug

jackplug

• Lid sinds 15 september 2014
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 7 november 2014
  • 21:51

Beste Erik,

Ik heb een hele goede tip als je een smartphone zoekt onder de 150,- namelijk de HTC desire 310.
Ik heb het toestel zelf ook pas sinds de zomervakantie, maar dat doet er niet toe. het gaat erom dat het een heel degelijk toestel is die ook erg snel is voor zn prijs.
http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/HTC-Desire-310-Blauw-Smartphones-bestel-online-bij-Media-Markt,10259,483222,1254501.html?langId=-11

Pluspunten
- 4.5 inch scherm
- scherp beeld
- goede speakers
- weinig bloadware (stock android met Htc sense 5)
- lekker vlot
- micro sd
- er kan een normale simkaart in
- 5 mp camera
-android 4.2.2 jellybean

minpunten
- geen flitser
- 4 GB geheugen ( bij alle toestelen onder de 150,- vind je dit)

ook zou je voor de sony xperia m kunnen gaan als je persee een flitser wil maar die is wel wat ouder.
tot slot is er oook nog een Moto E maar die is net als de sony wat aan de kleine kant voor een smartphone.

Bewerkt (10 maart 2017 11:21)
EOnnes

EOnnes

• Lid sinds 10 juni 2013
  • Berichten 184
  • Reputatie 10
  • 8 november 2014
  • 08:42

Bedankt voor deze informatie jackplug. Ik hoop dat er nog meer mensen zijn die mij een tip kunnen geven. Dus wacht ik nog even om dit als antwoord door te geven aan hem.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren