Naar content
Trending apps
  • Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch

• Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • Nokia 8

• LG G7

• LG Q6

• Samsung Galaxy S8+ Dual Sim

• Samsung Galaxy S8 Dual Sim

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

Timelord

Timelord

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 1405
  • Reputatie 20
  • 28 augustus 2017
  • 18:35

Ik zag vanmorgen een topic met ik geloof wel 5 éénposters. Ik heb er niet op gereageerd.

Regels lezen zijn ze ook heel slecht in. Alleen maar oog voor eigen problemen.

Samsung Note geroot 4.1.2 Sweet ROM V11
HTC Desire geroot Liquidrom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3

Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1338
  • Reputatie 70
  • 28 augustus 2017
  • 20:32

Of dezelfde vraag meerdere keren stellen, ook zo fijn. Als het een post is in de trant van "help me foon doet ut nie meer" dan lees ik niet eens meer verder.
In de goede oude tijd toen ik mijn Galaxy S2 kreeg was het een geweldig fijn forum met veel mensen die hielpen als er een probleem was. Ik denk dat het een teken van deze tijd is, de verloedering in de samenleving merk je ook op het forum. Iedereen is druk met zichzelf, fatsoen en beleefdheid is schaars geworden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 5931
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 28 augustus 2017
  • 21:30

Wat ook een verschil is met een aantal jaar geleden, is het verschil in leeftijd van de smartphonegebruiker van een aantal jaren geleden en nu.

Je hebt een grote groep jeugdige gebruikers erbij gekregen die toch anders omgaan met fora. Snel een vraag stellen/antwoord geven, op meerdere plaatsen tegelijk zodat je altijd wel ergens een snel antwoord krijgt, en voor wie het vrij normaal is om daarna geen reactie meer te geven/krijgen. Ze zien een forum toch meer als een WhatsAppgroep.

Daarnaast is er nog een groep gebruikers die de pensioengerechtigde leeftijd is gepasseerd ,voor wie fora iets nieuws is en het lastig kan zijn om een reactie te geven.

Ook zijn er mensen die het niet helemaal begrijpen. Ze krijgen dan bijvoorbeeld een e-mailnotificatie van een reactie op hun topic en reageren dan door een e-mail terug te sturen die dan in de Androidworld-inbox terecht komt ipv als reactie op het topic (dit gebeurt behoorlijk vaak).

Hiermee wil ik aangeven dat het niet altijd bewust is dat er geen antwoord wordt gegeven. Of dat men geen reactie geeft omdat het in die generatie normaal gebruik is (geen reactie betekent het is opgelost?)
Ik weet dat het vervelend is, ik beantwoord veel mail voor Androidworld en krijg ook vrijwel nooit antwoord terug, maar zie het niet als reden om te stoppen met het beantwoorden. Als we namelijk allemaal daarmee stoppen wordt niemand meer geholpen, ook wij niet als we een vraag hebben.
Op het forum help je niet alleen de vraagsteller maar ook degene die dezelfde vraag heeft, op het forum beland en de oplossing ziet staan en je daar zeer dankbaar voor is. Ja een bedankje is dan natuurlijk op zijn plaats maar veel mensen komen op een forum en willen liever niet registreren om alleen een dankbericht te maken.

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 4942
  • Reputatie 250
  • 28 augustus 2017
  • 22:10

Dit gebeurt mij ook geregeld in privé  berichten hier (vooral HTC gebruikers omdat mijn naam daar veel in voorkomt) ik geef dan aan dat men beter in het forum de vraag kan stellen omdat men een breder  publiek trekt en dan meer kans op succes hebben en daarna wordt het stil. 
Dus iemand op de man (privé) aanspreken steld ook al niets meer voor, zoals Patrick al aangeeft de jeugt ziet het als normaal om niet te reageren.
je zult zo iemand maar in diens hebben een communicatie van nul bit :-)

en eh we gaan gewoon vrolijk door ik laat me daardoor niet demotiveren.

Bewerkt (28 augustus 2017 22:16)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren