Naar content
Trending apps
  • Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch

• Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • Nokia 8

• LG G7

• LG Q6

• Samsung Galaxy S8+ Dual Sim

• Samsung Galaxy S8 Dual Sim

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

rps12081981

rps12081981

• Lid sinds 20 april 2017
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 20 april 2017
  • 13:04

Sinds gisteren heb ik een p10. Het lukt me helaas niet om een agenda widget op mijn startscherm te krijgen. Wel als app, maar dat wil ik niet. 

Wie kan me helpen?

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 4854
  • Reputatie 250
  • 20 april 2017
  • 15:04

ik weet niet wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt maar wat gebeurt er als je op een lege plek op je scherm lang drukt krijg je dan ook geen optie om een widget toe te voegen.
of bij sommige smartphones kun je ook  pinch to zoom met drie vingers uitvoeren misschien krijg je dan een optie om een widget toe te voegen.

sommige toestellen (zoals samsung) hebben een eenvoudige en uitgebreide modus bij eenvoudige modus kan het zijn dat je geen widgets toe kun kunt voegen, toestel naar uitgebreide modus zetten is dan de oplossing, even zoeken op internet of jou toestel zo'n modus heeft.  

of bekijk het filmpje bij 1,25 minuut.

ik weet trouwens weinig van huawei.

Bewerkt (20 april 2017 15:50) | youtube video toegevoegd
rps12081981

rps12081981

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 20 april 2017
  • 17:04

ik weet niet wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt maar wat gebeurt er als je op een lege plek op je scherm lang drukt krijg je dan ook geen optie om een widget toe te voegen. of bij sommige smartphones kun je ook  pinch to zoom met drie vingers uitvoeren misschien krijg je dan een optie om een widget toe te voegen. sommige toestellen (zoals samsung) hebben een eenvoudige en uitgebreide modus bij eenvoudige modus kan het zijn dat je geen widgets toe kun kunt voegen, toestel naar uitgebreide modus zetten is dan de oplossing, even zoeken op internet of jou toestel zo'n modus heeft.   of bekijk het filmpje bij 1,25 minuut. ik weet trouwens weinig van huawei.
Jij bent… GENIAAL! Bedankt ☺️

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 4854
  • Reputatie 250
  • 20 april 2017
  • 17:04

ik weet niet wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt maar wat gebeurt er als je op een lege plek op je scherm lang drukt krijg je dan ook geen optie om een widget toe te voegen. of bij sommige smartphones kun je ook  pinch to zoom met drie vingers uitvoeren misschien krijg je dan een optie om een widget toe te voegen. sommige toestellen (zoals samsung) hebben een eenvoudige en uitgebreide modus bij eenvoudige modus kan het zijn dat je geen widgets toe kun kunt voegen, toestel naar uitgebreide modus zetten is dan de oplossing, even zoeken op internet of jou toestel zo'n modus heeft.   of bekijk het filmpje bij 1,25 minuut. ik weet trouwens weinig van huawei.
Jij bent… GENIAAL! Bedankt ☺️
en hoe heb je het nu opgelost? is wel handig voor als andere huawei p10 gebruikers tegen hetzelfde probleem aanlopen 😉

Bewerkt (20 april 2017 17:32) | text aangepast
rps12081981

rps12081981

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 20 april 2017
  • 18:04

Door de lege plek ingedrukt te houden kom je bij de instellingen voor het startscherm. En daar hebben ze ook de widgets verstopt.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren