Androidworld
Androidworld

Wil niet laden blijft in bootloader

#1 17-07-2012 11:22 uur

queenfan
queenfan
Ingeschreven: 17-07-2012
Reputatie
Reputatie omhoog 0 Reputatie omlaag
Profiel    Stuur e-mail   
Heb een probleem, mijn collega heeft een HTC One X en heeft hem geroot om zo 4.1 jellybean erop te zetten. Aangezien dit een unstable versie is en hij geen backup gedaanheeft is er een probleem.
Ik ben nu zo ver dat ik een RUU heb voor dit toestel alleen de accu is bijna leeg, laden in bootloader werkt niet en ik kan geen ander manier vinden om dit toestel te laden.
Ik heb het toestel uit gezet en een hele nacht aan de lader gezet, zodra de lader erin zit brand er een rood lampje maar boot het naar de bootloader.
Ik heb dus uitgevonden dat er niet geladen wordt als deze in de bootloader zit ondanks een rood lampje, is er een manier om het alsnog te laden???

Bijgewerkt (24-04-2013 15:14)

#2 23-07-2012 22:26 uur

Raffie
Raffie
Uit: Amersfoort
Ingeschreven: 01-11-2010
Reputatie
Reputatie omhoog 0 Reputatie omlaag
Profiel    Stuur e-mail   
Dit kan nog wel eens vervelend worden… Waarom ben je eigenlijk gaan rooten terwijl je accu bijna leeg was/is?
Ik begrijp dat je eigenlijk helemaal niet kan laden? Ook niet wanneer de telefoon uit is geschakeld?
De RUU, of een andere ROM moet je zoiezo flashen/installeren via HBoot, dit komt geloof ik omdat de One-serie nog niet S-Off is, dus het kan zijn dat wanneer je hem aansluit op de laptop hij gaat laden tijdens het installeren van de RUU? Kan best zijn dat ik hier nu lariekoek aan het uitkramen ben omdat ik dit niet zeker weet, heb de mijne nog maar een maandje en met succes geroot. Hopelijk heb je er iets aan, anders zou ik even gaan rondneuzen op XDA —> hier kan je dan misschien beginnen?

Bijgewerkt (24-04-2013 15:17)