Androidworld
Androidworld

#1 12-01-2011 23:00:25

ambros
ambros
Ingeschreven: 05-01-2011
Berichten: 3
Reputatie: +  0  -
Profiel   Stuur e-mail  
Hallo allemaal,

Ik ben ambros, 54 jaar en toch nog gek genoeg op mooie apparaten zoals de htc desire HD. Ik ben nieuw op aw en wil mijn ervaringen graag delen en natuurlijk veel te weten komen. Alles werkt gelukkig goed. het aanmelden bij htc sense.com lukt echter niet. inmiddels al 7 mails gestuurd en netjes beantoord gekregen, 4 telefoontjes aardige mensen….. maar nog steeds geen goed werkend account. Bij hc melden ze dat het probleem bekend is en dat het calamiteiten team ernaar zal kijken. Iemand een idee of een oplossing????

Bijgewerkt (12-01-2011 23:00:25)

#2 12-01-2011 23:07:18

Jacco_vdP
Jacco_vdP
Ingeschreven: 24-12-2010
Berichten: 39
Reputatie: +  0  -
Profiel   Stuur e-mail  
Precieze beschrijving van het probleem zou handig zijn. Waar gaat het precies mis?

Bijgewerkt (12-01-2011 23:07:18)

#3 18-01-2011 23:53:59

ambros
ambros
Ingeschreven: 05-01-2011
Berichten: 3
Reputatie: +  0  -
Profiel   Stuur e-mail  
ik heb mij op de telefoon aangemeld zoals gevraagd en met behulp van het menu, vervolgens ook op mijn laptop, maar als ik vervolgens inlog op mijn laptop dan blijft het inloggen hangen na het invoeren van mijn password, er verschijnt dus geen mobielnummer oid in het scherm en ik kan niet verder, Mijn vraag is ook of het bij andere gebruikers wel werkt, gelet op de reactie van HTC dat het probleem bij hen bekend is. Hoe moet je het aanmelden precies doen???

Bijgewerkt (18-01-2011 23:53:59)

#4 19-01-2011 07:03:27

Har
Har
Ingeschreven: 30-06-2010
Berichten: 423
Reputatie: +  0  -
Profiel   Stuur e-mail  
Klopt, er zijn meerdere die hier problemen mee hebben. Heb ook gehoord dat het eerst goed werkte en nu problemen. Er zijn ook mensen die geen problemen hebben. Kortom, htc heeft troubles op hun sense site.

Gr,
Sent from my HTC Desire, using Tapatalk.

Bijgewerkt (19-01-2011 07:03:27)

#5 19-01-2011 08:17:05

Voxxie
Voxxie
Ingeschreven: 15-01-2011
Berichten: 40
Reputatie: +  0  -
Profiel   Stuur e-mail  
Bij mij werkte de aanmelding in eerste instantie ook niet, maar 2 dagen later werkte alles wel zoals het hoort.
Misschien kunnen ze de druk niet aan

Bijgewerkt (19-01-2011 08:17:05)

#6 19-01-2011 18:12:27

Jacco_vdP
Jacco_vdP
Ingeschreven: 24-12-2010
Berichten: 39
Reputatie: +  0  -
Profiel   Stuur e-mail  
Bij mij werkt htcsense.com gewoon alleen is het vaak enorm traag.

Bijgewerkt (19-01-2011 18:12:27)

#7 20-01-2011 08:52:05

localjoost
localjoost
Ingeschreven: 02-03-2009
Berichten: 27
Reputatie: +  0  -
Profiel   Stuur e-mail  
Ik heb gisteren een mail naar HTC gestuurd over dit gedoe, ik kreeg alleen maar het Telefoon-track paginaatje en verder niks.
Het antwoord van HTC hierop:

HTC is undertaking an upgrade to HTCSense.com in order to enhance the web experience for our customers, extend service availability and increase service quality and uptime. During this process, new user accounts will be entered into the upgrade program and will have access only to core features that protect and help manage your phone, including find my phone, call and message forwarding and lock and erase my phone. Once the upgrade is complete, additional features will be added into new accounts. Existing accounts will not experience any feature changes
Kortom ze zijn een upgrade aan het doen en nieuwe gebruikers krijgen momenteel een beperkte pagina. Moet allemaal goed komen… zeggen ze

Bijgewerkt (20-01-2011 08:52:05)

#8 20-01-2011 16:05:17

ambros
ambros
Ingeschreven: 05-01-2011
Berichten: 3
Reputatie: +  0  -
Profiel   Stuur e-mail  
allemaal bedankt voor deze reacties. Ik begrijp dat het probleem bekend is en grotendeels bij HTC ligt. Jammer, had graag ervaren hoe e.e.a. werkte

Bijgewerkt (20-01-2011 16:05:17)

#9 22-01-2011 12:58:21

anniewesterop
anniewesterop
Ingeschreven: 22-01-2011
Berichten: 7
Reputatie: +  0  -
Profiel   Stuur e-mail  
Ook ik kreeg gisteren een bericht, ik zie alleen in htcsense.com het eerste scherm, het scherm waarin je je eigen telefoon kunt bellen. Verder geen opties, gen contacten oid.!

bericht was

Bedankt voor u vraag over HTCSense.com.

HTC is op dit moment bezig met werkzaamheden aan de server, daardoor zullen verschillende functie's niet optimaal werken.
Het is op dit moment nog niet bekend wanneer de website weer volledig werkt. Onze excuses voor het ongemak.


Bijgewerkt (22-01-2011 12:58:21)

#10 26-01-2011 20:21:33

anniewesterop
anniewesterop
Ingeschreven: 22-01-2011
Berichten: 7
Reputatie: +  0  -
Profiel   Stuur e-mail  
Hoi

Hierbij laad ik een printscreen bij van mijn htcsense. enig idee wat ik hier aan kan veranderen zodat het werkt?

Bijgewerkt (26-01-2011 20:21:33)