Naar content
Trending apps
  • Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch

• Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • Huawei P10

• LG G6

• Samsung Galaxy S8+

• Samsung Galaxy S8

• Samsung Galaxy S6 Edge

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

Dardes

Dardes

• Lid sinds 17 april 2017
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 17 april 2017
  • 23:01

Hoi allemaal,

Ik zag dat er nog geen topic was over Creature Quest! Een nieuw gaaf spel waarin het verzamelen van monsters centraal staat. Met de monsters die je verzameld hebt kun je vervolgens missies voltooien en  je eigen dungeon samenstellen die andere spelers moeten verslaan. Zelf probeer je dungeons van andere spelers aan te vallen met je eigen monsters. Verder zijn er tal van evenementen en quests die je kunt doen.

Ik dacht misschien kunnen we op dit topic onze vriendschapscodes uitwisselen en elkaar helpen.
Mijn invite code is:   D2zDZKkbf
Mocht je nog niet spelen krijg je hiermee gratis een rare creature en wat spannende loot

Ik vind het zelf leuk dat het spel pas een paar maanden oud is. Hierdoor loop je al snel niet meer achter op de rest van de spelers.

Bewerkt (18 april 2017 15:29)
Azagthoth

Azagthoth

• Lid sinds 04 februari 2014
  • Berichten 59
  • Reputatie 0
  • 18 april 2017
  • 13:06

Ken het spel niet, maar lijkt het op Dungeon Keeper?

Zal het eens uitproberen zodra ik thuis ben.

Greetings,

Dark Lord Azagthoth

Dardes

Dardes

• Lid sinds 17 april 2017
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 18 april 2017
  • 15:28

Wel anders dan Dungeon Keeper volgens mij. Ik heb dat spel nooit gespeeld maar dat spel is denk ik meer gefocust op het bouwen en ook designen van een Dungeon. Hier is het alleen een onderdeel van het spel en gaat er vooral om dat je de juiste monsters uitkiest om neer te zetten.

Maar gezien het spel pas een paar maanden oud is zullen we misschien nog meer diepgang kunnen verwachten in de toekomst

Mocht je het spelletje niet kennen. Op de Home-screen onder het tabje 'challenge' kan je beginnen met het samenstellen van je verdediging. Moet je lvl 5 voor hebben.

Azagthoth

Azagthoth

• Lid sinds 04 februari 2014
  • Berichten 59
  • Reputatie 0
  • 19 april 2017
  • 06:30

Ik heb het gisteren even uitgeprobeerd (en je code gebruikt). Niet veel tijd gehad en nog niet tot level 5 gekomen. Misschien vandaag.

Greetings,

Dark Lord Azagthoth

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren