Naar content
Trending apps
  • Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch

• Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 9

• Nokia 8 Sirocco

• OnePlus 6

• Xiaomi Mi A1

• Samsung Galaxy S9+

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

mirandaisonline

mirandaisonline

• Lid sinds 30 maart 2018
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 9 april 2018
  • 13:41

Wie kan mij helpen? Aanpassing gevraagd open source rss reader, foutoplossing

Op dit moment maak ik gebruik van de open source RSS reader Flym.

De app moet voor mij optimaal werken en doet dat niet naar behoren.

De refresh werkt niet naar behoren sinds een paar maanden. De app update niet regelmatig volgens de aangegeven interval van 1 minuut, maar staat soms minuten lang stil ondanks dat de app op de voorgrond draait. Wellicht door een beveiligingsupdate van Android? Inmiddels heb ik de app op meerdere telefoons geprobeerd. Op android 6, 7 en 8 werkt hij niet naar behoren.
Als de app niet op de voorgrond draait of als de telefoon op slaapstand staat update de app zeer onregelmatig, terwijl hij eerst altijd netjes direct een melding gaf bij een nieuw binnen gekomen feed.

Het tweede probleem dat ik heb is dat het programma niet consequent is in het lezen van de RSS op de server waar deze binnen komt. Als ik twee telefoons naast elkaar leg met dezelfde feeds en filters geactiveerd, krijg ik sommige feeds helemaal niet binnen of op slechts één van de twee telefoons.

Wie kan mij helpen met deze foutoplossing door of wel de broncode van de app aan te passen of wel een nieuwe RSS reader te maken?

Ik heb ongeveer alle in de app store aanwezige RSS readers geprobeerd en ze voldoen ofwel niet aan mijn eisen ofwel vertonen bugs evenals Flym of nog erger.

Mijn eisen zijn: refresh interval van 1 minuut, ook werkend in slaapstand, melding door middel van een geluid bij nieuwe feed, overzicht feeds met foto, open mogelijk in externe browser, filter mogelijkheid om feeds niet weer te geven op basis van keywords en import mogelijkheid OPML file.

Ik ben zeker bereid er een vergoeding tegen over te zetten, ik heb alleen niet het budget om een officiële programmeur de klus te laten klaren. Ik zoek iemand die het leuk vindt en er tegen redelijke vergoeding voor mij moeite voor wil doen.

Ik kijk uit naar de reacties!

Timelord

Timelord

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 1693
  • Reputatie 20
  • 9 april 2018
  • 18:03

https://nl.wikihow.com/Goede-manieren-hebben

Bewerkt (15 april 2018 14:12)

Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (op sterven na dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren