Androidworld
Androidworld

#1 22-06-2012 13:21 uur

Rosy
Rosy
Ingeschreven: 08-06-2012
Reputatie
Reputatie omhoog 0 Reputatie omlaag
Profiel    Stuur e-mail   
Mijn powerpoints spelen wel af doch er is geen geluid te horen , nochtans als ik een mail krijg of bij t' opstarten van m'n tablet of een liedje speel opent de MediaPlayer en hoor ik wel geluid,hoe kan ik dit oplossen aub?

Bijgewerkt (24-04-2013 15:04)

#2 22-06-2012 18:24 uur

nanders
nanders
Uit: Wageningen
Ingeschreven: 05-10-2010
Reputatie
Reputatie omhoog 24 Reputatie omlaag
Profiel    Stuur e-mail   
dat hangt er vanaf welke app je gebruikt om je powerpoint mee te laden. Ik kan me voorstellen dat niet elke app geluid ondersteunt.
Ik weet niet welke app dat wel en niet kan (ik gebruik het niet)

Een andere misschien overbodige tip is dat je ook het geluidje (mp3) mee moet kopiëren (een wel bekende fout tijdens presentaties)

Omdat deze vraag eigenlijk over een android app gaat (“welke app kan muziek in pp afspelen?”), verplaatst naar http://www.androidworld.nl/forum/android-applicaties/
Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten via de Rapporteren knop.

Androidvragen graag via het forum, niet via PB's

Bijgewerkt (24-04-2013 15:05)

#3 23-06-2012 20:29 uur

Rosy
Rosy
Ingeschreven: 08-06-2012
Reputatie
Reputatie omhoog 0 Reputatie omlaag
Profiel    Stuur e-mail   
Ik weet niet welke app dat wel en niet kan (ik gebruik het niet)
Op de tablet staat er Polaris doch deze speelt niet autmatisch een diavoorstelling af, heb dan OfficeSuite 6 geinstalleerd en deze kan je instellen om dat wel automatsch te doen en ook hoeveel seconden er tussen het overgaan liggen maar ook bij deze GEEN geluid, heb ook al met
KingstonOffice geprobeerd maar ‘t zelfde.
Nochtans als ik de pps op m’n laptob afspeel zit er wel degelijk geluid in

Een andere misschien overbodige tip is dat je ook het geluidje (mp3) mee moet kopiëren (een wel bekende fout tijdens presentaties)Ik heb die mail met daarin de pps gewoon doorgestuurd naar m'n tablet dus zal dat geluid wel meegestuurd zijn hé.
En het is niet met deze pps alleen geen enkele pps zit geluid in.
:cry:

Bijgewerkt (24-04-2013 15:05)