Androidworld
Androidworld

#1 09-05-2012 11:34 uur

digidrop
digidrop
Ingeschreven: 19-03-2012
Reputatie
Reputatie omhoog 0 Reputatie omlaag
Profiel    Stuur e-mail   
Hallo,

Ik heb sinds enkele weken een Sony Tablet S in gebruik met daarin een SD kaartje van 32 GB.

Mijn bedoeling was om een deel van mijn mp3 files op de SD kaart te zetten om ze zo af te spelen met mijn tablet.
Dit lukt echter slechts voor een deel:
Wanneer ik via de app File ManagerHD naar mijn mp3 files ga, kan ik ze één voor één afspelen. Dit geeft me echter niet de mogelijkheid om een playlist te maken of de inhoud van een volledige map (vb. een CD) af te spelen.

Echter, wanneer ik gebruik wil maken van de Music Player app die default op de Sony tablet staat om zo mijn muziek bestanden te beluisteren, dan ziet de app enkel de files die in het geheugen van de tablet zitten, en ziet de app de SD kaart niet.
Ik heb verschillende apps geprobeerd (Music, WinAmp, DoubleTwist, …) maar geen enkele van die apps ziet mijn SD kaart.
Gezien de relatief beperkte opslagcapaciteit van de tablet, is het voor mij echt wel van belang om mijn muziek op een SD kaart te kunnen plaatsen.
Weet iemand hier een oplossing voor?

Bijgewerkt (24-04-2013 14:48)

#2 09-05-2012 11:55 uur

z0rk
z0rk
Uit: Tienen, België
Ingeschreven: 20-12-2010
Reputatie
Reputatie omhoog 0 Reputatie omlaag
Profiel    Stuur e-mail   
Ik gebruik PowerAmp, en daar kan ik specifiëren in welke mappen hij zijn muziek moet gaan zoeken (Menu -> Music Folders). Ik heb snel winamp geinstalleerd, maar daar kan ik deze optie niet in terugvinden.
Probeer anders eens met PowerAmp, spijtig genoeg is deze app niet gratis, maar wel (voor mij) de beste music player die er is, elke cent waard die ik betaald heb…

Bijgewerkt (24-04-2013 14:48)