Naar content
Trending apps
  • Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch

• Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • Nokia 8

• LG G7

• LG Q6

• Samsung Galaxy S8+ Dual Sim

• Samsung Galaxy S8 Dual Sim

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

Emmaa

Emmaa

• Lid sinds 03 juli 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 3 juli 2017
  • 22:00

Mijn huisgenootje mocht mijn oude telefoon (Samsung S6) lenen en heeft toen het toestel terug gezet naar de fabrieksinstellingen. Vervolgens waren op mijn nieuwe telefoon (Samsung S8, heb deze sinds een maand) bijna alle foto's weg. Foto's die waren verstuurd of ontvangen via Whatsapp staan er nog op maar alle foto's die ik zelf heb gemaakt en nooit heb verstuurd, zijn weg.

Ik denk dat dit iets te maken heeft doordat op het oude toestel de fabrieksinstellingen zijn teruggezet. Hoe kan ik toch mijn foto's terug krijgen?

Alvast bedankt!

Timmmmaaahh

Timmmmaaahh

• Lid sinds 16 juli 2017
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 16 juli 2017
  • 01:25

Hoi!
Op zich kan dat niet rechtstreeks iets met elkaar te maken hebben. Bij het herstellen naar fabrieksinstellingen wordt namelijk enkel de /data partitie en het cache geheugen gewist. Op /data staan alle gedownloade apps, instellingen en bewaarde gebruikersdata maar helemaal geen foto's. Die worden ofwel in het interne geheugen van het toestel opgeslagen of op het SD geheugenkaartje.
Gezien je WhatsApp media beschikbaar is op jouw nieuw toestel en gezien de S6 geen SD kaartjes neemt, vermoed ik dat je een cloud backup hebt teruggeplaatst. Kun je daar iets meer over vertellen? Waar verwacht je de foto's te zien? Google Foto's is de vaakst voorkomende plaats voor Android

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren