Naar content
Nieuwste apps
  • 17TRACK

  • Qus-Listen with friends!

  • Dashdow SMS

  • Picnic

  • SMS Scheduler: Sent Later

Nieuwste games
  • The World of Dots

  • Taichi Panda: Heroes

  • Adventure Jack

  • Super Phantom Cat

  • illi

Nieuwste smartphones
  • Moto G Plus

  • Moto G (2016) 4th gen

  • Huawei P9 Lite

  • Huawei P9 Plus

  • HTC Desire 530

Nieuwste tablets
  • Sony Xperia Z4 Tablet

  • ASUS ZenPad S 8

  • ASUS ZenPad 8

  • ASUS ZenPad 10

  • ASUS ZenPad C 7

Roy81

Roy81

  • Lid sinds 14 augustus 2009
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #1
  • 14-08-2009
  • 18:28

Hallo,

Korte vraag, met hopelijk een kort simpel antwoord. Ik kom er zelf even niet uit in ieder geval

Zojuist CoPilot aangeschaft via de market, ging allemaal prima.. factuur komt ook in google checkout. En nu dan downloaden.. denk je dan. De app wordt niet gedownload, maar blijft op een status ‘Creditcard verifiëren…’ staan (nu ongeveer 1,5uur).

Ik heb al wat gespit in diverse fora en de help/support pagina's van google checkout, maar kom nergens tegen wat hier fout gaat, tenzij ik hier wordt getoetst op mijn engelengeduld.

Klinkt dit bekend, of heeft iemand soortgelijke ervaringen? (liefst met oplossing)

Bewerkt (22-04-2013 12:11)
pretorian83

pretorian83

  • Lid sinds 11 augustus 2009
  • Berichten 104
  • Reputatie 0
  • #2
  • 14-08-2009
  • 18:44

Vreemd, lijkt of er iets mis gaat in het verifiëren… Kan je wel zien of er geld is afgeschreven van de creditcard?

Probeer anders het verifiëren te annuleren en opnieuw te downloaden, binnen de market blijft je betaling bewaard… Succes in ieder geval!

Bewerkt (22-04-2013 12:11)
Roy81

Roy81

  • Lid sinds 14 augustus 2009
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #3
  • 14-08-2009
  • 19:01

Thanks voor de snelle reactie.

Dat er iets fout ging in het verifiëren gokte ik ook op, al had ik dan wel een foutmelding verwacht (typefoutje is snel gemaakt). Ondertussen 2 keer de ‘download’ geannuleerd en opnieuw gestart, helaas zonder resultaat.

Er is nog geen transactie op mijn creditcard zichtbaar, al is de ING daar niet bepaald snel mee.. ik vertrouw er voorlopig even op dat er wel zeker geld is afgehaald. Ondertussen ook maar een support ticket bij de ontwikkelaar achter gelaten.

Bewerkt (22-04-2013 12:11)
Peter1951

Peter1951

  • Lid sinds 02 augustus 2009
  • Berichten 262
  • Reputatie 0
  • #4
  • 15-08-2009
  • 13:43

Roy81
Thanks voor de snelle reactie.

Dat er iets fout ging in het verifiëren gokte ik ook op, al had ik dan wel een foutmelding verwacht (typefoutje is snel gemaakt). Ondertussen 2 keer de ‘download’ geannuleerd en opnieuw gestart, helaas zonder resultaat.

Er is nog geen transactie op mijn creditcard zichtbaar, al is de ING daar niet bepaald snel mee.. ik vertrouw er voorlopig even op dat er wel zeker geld is afgehaald. Ondertussen ook maar een support ticket bij de ontwikkelaar achter gelaten.


Grappig, ik had vrijdagavond precies hetzelfde. Veriefiëren ging niet. Ook geen bericht via google-mail dat het bedrag was afgeschreven. Enkele uren later toen ik het opnieuw probeerde lukte het in één keer. Misschien een serverprobleem o.i.d.

Soms is geduld een schone zaak..

Bewerkt (22-04-2013 12:11)
Ruud

Ruud

  • Lid sinds 10 december 2008
  • Berichten 1629
  • Reputatie 50
  • AdminAdmin
  • #5
  • 15-08-2009
  • 14:39

Kijk eens wat de status van je Creditcard is als je bij Google checkout inlogt? Is deze dan gekoppeld aan het juiste Google Account?

Bij ABN Kun je overigens real time zien wat je uitgeeft met je creditcard, ING niet?

Bewerkt (22-04-2013 12:11)

Uhmmmm…. Android?

Roy81

Roy81

  • Lid sinds 14 augustus 2009
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #6
  • 15-08-2009
  • 14:47

Soms is geduld een schone zaak..

Helemaal gelijk. Het heeft een nachtje slapen gekost, en daarna lukte het in één keer

Bewerkt (22-04-2013 12:11)
Wouter

Wouter

  • Lid sinds 14 augustus 2009
  • Berichten 53
  • Reputatie 0
  • #7
  • 18-08-2009
  • 21:40

ik heb dat probleem ook regelmatig.
Annuleren en opnieuw gaan downloaden helpt vaak….maar niet altijd.
In dat geval laat ik de dowload gewoon een nachtje doorgaan en tot nog toe is dat altijd weer gelukt.
Ik weet ook niet wat dan eigenlijk het probleem is: een matige verbinding, een serverprobleem ….

Bewerkt (22-04-2013 12:11)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren