Androidworld
Androidworld

#1 14-08-2009 18:28:42

Roy81
Roy81
Ingeschreven: 14-08-2009
Berichten: 3
Reputatie: +  0  -
Profiel   Stuur e-mail  
Hallo,

Korte vraag, met hopelijk een kort simpel antwoord. Ik kom er zelf even niet uit in ieder geval

Zojuist CoPilot aangeschaft via de market, ging allemaal prima.. factuur komt ook in google checkout. En nu dan downloaden.. denk je dan. De app wordt niet gedownload, maar blijft op een status ‘Creditcard verifiëren…’ staan (nu ongeveer 1,5uur).

Ik heb al wat gespit in diverse fora en de help/support pagina's van google checkout, maar kom nergens tegen wat hier fout gaat, tenzij ik hier wordt getoetst op mijn engelengeduld.

Klinkt dit bekend, of heeft iemand soortgelijke ervaringen? (liefst met oplossing )

Bijgewerkt (22-04-2013 12:11:32)

#2 14-08-2009 18:44:54

pretorian83
pretorian83
Ingeschreven: 11-08-2009
Berichten: 104
Reputatie: +  0  -
Profiel   Stuur e-mail  
Vreemd, lijkt of er iets mis gaat in het verifiëren… Kan je wel zien of er geld is afgeschreven van de creditcard?

Probeer anders het verifiëren te annuleren en opnieuw te downloaden, binnen de market blijft je betaling bewaard… Succes in ieder geval!

Bijgewerkt (22-04-2013 12:11:32)

#3 14-08-2009 19:01:23

Roy81
Roy81
Ingeschreven: 14-08-2009
Berichten: 3
Reputatie: +  0  -
Profiel   Stuur e-mail  
Thanks voor de snelle reactie.

Dat er iets fout ging in het verifiëren gokte ik ook op, al had ik dan wel een foutmelding verwacht (typefoutje is snel gemaakt). Ondertussen 2 keer de ‘download’ geannuleerd en opnieuw gestart, helaas zonder resultaat.

Er is nog geen transactie op mijn creditcard zichtbaar, al is de ING daar niet bepaald snel mee.. ik vertrouw er voorlopig even op dat er wel zeker geld is afgehaald. Ondertussen ook maar een support ticket bij de ontwikkelaar achter gelaten.

Bijgewerkt (22-04-2013 12:11:33)

#4 15-08-2009 13:43:49

Peter1951
Peter1951
Ingeschreven: 02-08-2009
Berichten: 262
Reputatie: +  0  -
Profiel   Stuur e-mail  
Roy81
Thanks voor de snelle reactie.

Dat er iets fout ging in het verifiëren gokte ik ook op, al had ik dan wel een foutmelding verwacht (typefoutje is snel gemaakt). Ondertussen 2 keer de ‘download’ geannuleerd en opnieuw gestart, helaas zonder resultaat.

Er is nog geen transactie op mijn creditcard zichtbaar, al is de ING daar niet bepaald snel mee.. ik vertrouw er voorlopig even op dat er wel zeker geld is afgehaald. Ondertussen ook maar een support ticket bij de ontwikkelaar achter gelaten.


Grappig, ik had vrijdagavond precies hetzelfde. Veriefiëren ging niet. Ook geen bericht via google-mail dat het bedrag was afgeschreven. Enkele uren later toen ik het opnieuw probeerde lukte het in één keer. Misschien een serverprobleem o.i.d.

Soms is geduld een schone zaak..

Bijgewerkt (22-04-2013 12:11:34)

#5 15-08-2009 14:39:09

Ruud
Ruud
Uit: Eijsden
Ingeschreven: 10-12-2008
Berichten: 1579
Reputatie: +  5  -
Profiel   Stuur e-mail  
Kijk eens wat de status van je Creditcard is als je bij Google checkout inlogt? Is deze dan gekoppeld aan het juiste Google Account?

Bij ABN Kun je overigens real time zien wat je uitgeeft met je creditcard, ING niet?

Uhmmmm…. Android?

Bijgewerkt (22-04-2013 12:11:34)

#6 15-08-2009 14:47:10

Roy81
Roy81
Ingeschreven: 14-08-2009
Berichten: 3
Reputatie: +  0  -
Profiel   Stuur e-mail  
Soms is geduld een schone zaak..

Helemaal gelijk. Het heeft een nachtje slapen gekost, en daarna lukte het in één keer

Bijgewerkt (22-04-2013 12:11:34)

#7 18-08-2009 21:40:00

Wouter
Wouter
Ingeschreven: 14-08-2009
Berichten: 53
Reputatie: +  0  -
Profiel   Stuur e-mail  
ik heb dat probleem ook regelmatig.
Annuleren en opnieuw gaan downloaden helpt vaak….maar niet altijd.
In dat geval laat ik de dowload gewoon een nachtje doorgaan en tot nog toe is dat altijd weer gelukt.
Ik weet ook niet wat dan eigenlijk het probleem is: een matige verbinding, een serverprobleem ….

Bijgewerkt (22-04-2013 12:11:43)